Siguranta flotei tale: Anvelopele

Operatorii de flote nu mai trebuie să foloseasca anvelope standard, acum există o gamă variata de opțiuni.

Aici vom prezenta argumentele pro și contra pentru fiecare.

Opțiunea 1: M+S anvelope de vreme rece și anvelope standard
Pneurile de vreme rece se folosesc între octombrie și martie iar anvelopele standard, in restul anului sunt cea mai bună soluție, în conformitate cu producătorii de anvelope.

Steve Dolby, director de marketing de produs la Michelin, spune: "Vom recomanda intotdeauna flotelor adoptarea politici “ anvelope de sezon” pentru a beneficia la maximum de siguranță și performanță optima oferita de acestea."

Goodyear Dunlop “sugerează că toata tehnologia de siguranță de la bordul autovehiculelor devine nula dacă anvelopele nu sunt ajustate la condițiile meteorologice”.

Testele arata ca o masina care ruleaza in mod normal pe zăpadă cu 50 Km/h si va avea nevoie de 48 de metri pentru a ajunge la o oprire pe pneuri standard, dar la doar 24 de metri dacă este echipata cu pneuri de vreme rece - care ar putea face o diferență semnificativă intre viata si moarte în situații din viața reală.

Pneurile de vreme rece nu sunt doar mai bine decât pneurile standard, în condiții de zăpadă. Când temperatura scade la 7 ° C sau mai scăzută, anvelopele standard sunt mai putin eficiente deoarece cauciucul se intareste si afectează performanța și aderență.

Montarea anvelopelor de vreme rece este o cerinta obligatorie pentru orice autovehicul , de aceea institutii ca salvarea, ambulanta , pompierii si politia , deoarece timpul de interventie scade concomitent cu gradul de siguranta al operatiunii.

Folosirea anvelopelor in fuctie de sezon poate duce spre extinderea numarului de kilometric cat si a duratei de viata a anvelopelor cu pana la doua sau trei ierni in plus, aceste fiind un beneficiu in urma montarii anvelopelor de vreme rece în timpul iernii.

Pneurile de vreme rece costa mai mult decât pneurile standard.

Companiile vor avea de asemenea, costuri cu achizitia anvelopelor pentru sezon rece și depozitarea lor într-un "hotel de" anvelope, cu excepția cazului în care au propriile lor spații de depozitare si deși multi manageri de flota susțin ca beneficiile depășesc de multe ori costurile nu trebuie uitat timpul dublu necesar executarii unei operatuiuni in sezonul rece cu anvelope standar , constul combutibilului dar si posibilitatea unei avarii in urma unui accident ce va duce inactivitatea autovehiculelor din flota pentru reparatii.